ی روز اقایی رو نبینم اصن دیونه میشم یعنی
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 1:19 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبینا

دوشنبه که کلاس داشتم تا ساعت 7 غروب.این اقایی بی معرفت از صبح به من اس نداد.سر کلاس بودم اخرای کلاسم بود که یه اس داد بعدشم زنگید که برو خونه زود و نیومد سراغم منم که دلم براش تنگ شده بود اصن یه وضی داشتم که نگو...قاطی کردم و تو دلم باهاش قهریدم.دیگه اومدم خونه و زودی شام خوردم وچون شب اول محرم بود ومامان خانم واسه دهه اول محرم روضه دارن شبا مهمون داریم غریبه و آشنا دیگه رفتم کمک مامان .وقتی تموم شد و مهمونای امام حسین رفتن خونه هاشون اومدم اتاق و دیدم که اقایی  هم زنگیده هم اس داده.منم از قصد ج ندادم که نگرانم بشه.دیگه اونم خوابش برده بود منم رفتم یه دوش گرفتمو خوابیدم.امروزم که مامانم قرار بود آقای ما رو زیارت کنن و ی چیزایی رو بهشون بگن دیگه بعد از خوردن صبحانه هادی زنگید قرار گذاشتیم و رفتیم من و مامان و هادی یه کمک حرف زدیم وبعدش اومدیم خونه و هادیم رفت سرکار.منم که بعد ازظهر کلاس داشتم بعد از خوردن ناهار خوشمزه مامان اماده شدم که به کلاس برسم ناگفته نماند که یکم خوابیدم و آقایی تو این مدت 4بار زنگیده بود ومن متوجه نشدم چون رو سایلنت بود ونگران شده بود.وسطای کلاس بودم که زنگید که بیاد دنبالم منم که قبول کردم.بعد از تموم شدن کلاس سوار سرویس شدم وتو میدون بهشت پیاده شدم ومنتظر هادی جون که زود اومد و منم سوار شدم و رفتیم سمبوسه خوردیم هرچند من هوس اب انار کرده بودم ولی بخاطر اقایی سمبوسه زدیم بر بدن آخه ایشون با اب انار حال نمیبرن.بعدشم که کلی گفتیم خندیدیمو حالشو بردیم بعدم که من خوشحال وخندون اومدم خونه باز کلی به مامان کمک کردم الانم که همه خوابن ومنم دارم خاطره این روز دوس داشتنی رو مینویسم تا بعدا آقایی بخونه وبدونه چقد بیادشم من.دیگه همینا بودن تابعد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 19100
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1